Alright Strangers (janikvond) Transformation Comp?

Discussion in 'General Chat' started by JANIKvonD, Dec 14, 2018.

  1. JANIKvonD

    JANIKvonD JandirTheJandirHandler Top Contributor

    Messages:
    12,647
    Likes Received:
    25,030
    touch 5 boaby's before your 50 would be a much harder challenge
     
    #91
    SoCalGirl and huntingground like this.
  2. Getbig25

    Getbig25 Top Contributor

    Messages:
    5,572
    Likes Received:
    6,855
    Still feel out my nut in work haha
     
    #92
    huntingground, Guest and JANIKvonD like this.
  3. Raisin

    Raisin Top Contributor

    Messages:
    1,163
    Likes Received:
    1,488
    Run up to Xmas was mental at work. Very long days. Ate FAR too much Xmas Day and felt sick the whole journey to Australia. But now im here in the 35 degree heat im feeling much better ha ha. Hopefully be extremely tanned for my starting pics
     
    #93
  4. mal

    mal Top Contributor

    Messages:
    3,346
    Likes Received:
    3,486
    Yeah moth to get the xmas chub off,2 months for all gears to kick in lol... im in cumbria atm fvckin stunning tbf
     
    #94
    huntingground and JANIKvonD like this.
  5. JANIKvonD

    JANIKvonD JandirTheJandirHandler Top Contributor

    Messages:
    12,647
    Likes Received:
    25,030
    haha i've been pretty good at staying off it so far. ill have one last proper blow out next week.. then thatll be me for the foreseeable
     
    #95
    Getbig25, huntingground and Guest like this.
  6. JANIKvonD

    JANIKvonD JandirTheJandirHandler Top Contributor

    Messages:
    12,647
    Likes Received:
    25,030
    i'm up Skye in a couple weeks, just me & the missus.. decided im gonna pop the question while up there. daft cunt lol
     
    #96
    bertos, Greedy Ben, SoCalGirl and 2 others like this.
  7. Mr mac

    Mr mac TM Health & Safety officer Top Contributor

    Messages:
    5,987
    Likes Received:
    7,368
    When we starting 1st Jan?
     
    #97
    huntingground likes this.
  8. Guest

    Guest Guest

    Na fuck that
    5th onwards surely
    1st jan al still be off me cake
     
    #98
  9. Guest

    Guest Guest

    #99
    Mr mac likes this.
  10. JANIKvonD

    JANIKvonD JandirTheJandirHandler Top Contributor

    Messages:
    12,647
    Likes Received:
    25,030
    this thread or when I make the comp journal?
     
    Guest likes this.
  11. JANIKvonD

    JANIKvonD JandirTheJandirHandler Top Contributor

    Messages:
    12,647
    Likes Received:
    25,030
    yeah i've got about 3 parties.. 1st, 2nd & the 5th :lol:

    start date is the 7th (the Monday). pics in over the weekend 4th-6th?
     
    Raisin, Guest and Mr mac like this.
  12. Guest

    Guest Guest

    Sounds good, na just when ya make it mate
     
    Raisin and JANIKvonD like this.
  13. round 2

    round 2 Top Contributor

    Messages:
    6,245
    Likes Received:
    7,609
    Constant battle with the moonface the past week.
    Weight fluctuating by 12 lb.

    Fuck xmas

    was in the groove as well
     
  14. Mr mac

    Mr mac TM Health & Safety officer Top Contributor

    Messages:
    5,987
    Likes Received:
    7,368
    Ive just had a beef hotdog and gelato from Costco to add to today's tally of chocolate orange roses and other assorted shit
     
    milner575 likes this.
  15. TBLifter

    TBLifter Top Contributor

    Messages:
    2,520
    Likes Received:
    3,638
    Popped a rib in jiu jitsu so this January is looking good for weight gain