1. TMuscle acknowledges the use of AAS (anabolic and androgenic steroids) POMs (prescription-only medicines) and other performance-enhancing substances in bodybuilding today. It aims to provide reliable information on their safe administration, side effects and dangers.

    TMuscle does not approve or support the unlawful supply, possession or use of any drug.

    Members may report and describe factually their experiences with AAS and brands of AAS and POMs.

    Members may not offer to supply or facilitate the unlawful supply of AAS, POMS or other controlled drugs on TMuscle or its messaging systems.
    Dismiss Notice

Letro

Discussion in 'Other PED's and POM's' started by Guest, Jun 22, 2018.

  1. Guest

    Guest Guest

    whos ran it for puffy nips.. right had them a while now.. look sound when cold as i put ice on them and they go down..

    But when warm look puffy/fatty

    Got no lumps.. is usin letro worth it will it do anything? When on holiday etc go worse, sumtimes hurt dunno what thats bout maybe coz i mess wif dem haha

    Is getting me bf down likely to help me?
     
    #1
  2. huntingground

    huntingground Kenstradamus Competitor

    Messages:
    22,648
    Likes Received:
    43,157
    Hols = alcohol = spike in e2 perhaps?
     
    #2
    Pie ead likes this.
  3. Guest

    Guest Guest

    It cud be that mate bu still happens at home when warm but the being worse on holiday bit yer uve probs nailed it

    Any ideas for what i shud do.. very wierd just puffy no lumps! Nt even sure how long Ave had it fink its a while jist avnt noticed haha
     
    #3
  4. Porky

    Porky Committee brofessor Top Contributor

    Messages:
    10,294
    Likes Received:
    29,735
    Just carrying bf on chest aren't you
     
    #4
  5. Guest

    Guest Guest

    Yer i thort that cud be part of the problem suppose am best to try and get lean rnt i and see what its like then
     
    #5
    Porky likes this.
  6. huntingground

    huntingground Kenstradamus Competitor

    Messages:
    22,648
    Likes Received:
    43,157
    Are you controlling e2?
     
    #6
  7. Guest

    Guest Guest

    Yer mate using adex
     
    #7
    huntingground likes this.
  8. GM-20

    GM-20 Top Contributor

    Messages:
    4,339
    Likes Received:
    8,165
    You ever used Caber?

    I know @RACK said it was good for describing what you just did.
     
    #8
  9. Guest

    Guest Guest

    Na mate i avnt uno! Harsh sides rnt they?
     
    #9
  10. GM-20

    GM-20 Top Contributor

    Messages:
    4,339
    Likes Received:
    8,165
    I'm not sure mate.

    I know its pretty expensive.
     
    #10
    Guest likes this.
  11. Guest

    Guest Guest

    Just seen this mate...

    Yer it cud be suttin to do like that bu ive always trained and always had it?... suppose ive always been “fat” tho avnt i aprt from a few times..

    More motivation to get leaner a suppose.. a think maybe coz i am smaller/leaner now they look worse.. will be wnt they.. less muscle bigger nipple haha

    Shud look sound by time am finished anyway
     
    #11
    Guest likes this.
  12. Guest

    Guest Guest

    :rofl:Yer probs is one of them in it! Good shout la
     
    #12
    Guest likes this.
  13. RACK

    RACK TPW Rep

    Messages:
    11,251
    Likes Received:
    12,712
    I’ve not had any harsh sides from caber mate but only use about 0.5mg a week to help when on tren
    Helps with mood and not being able to cum.... saved me a fortune on yoghurt tbh
     
    #13
    Guest and GM-20 like this.
  14. Guest

    Guest Guest

    :thumb::rofl:
     
    #14