Max Recovery

Discussion in 'Training Logs' started by Max, Dec 4, 2018.

  1. Max

    Max Competitor

    Messages:
    4,988
    Likes Received:
    3,755
    Thinking about you bastards as I ate my sarnie and smoothie fuck sake lol.

    Had some ket and coke left over from the weekend so had a big bump and I’m floating through the lovely streets on my way to work marvelling at how beautiful everything is, ah life amazing.

    I can’t rate these vitamin and amino injections enough. Arms still look massive from last night. Also b12 3* a week.

    I made some blends for him and he’s producing them too so that’s amazing. A wellness one and pump one combined 50ml bottles!
     
    Fatbrah and huntingground like this.


  2. Max

    Max Competitor

    Messages:
    4,988
    Likes Received:
    3,755
    9D2CA59F-A8DE-427F-9C3E-23BBE87213A3.jpeg 35F0CAF9-AB79-4393-8E67-378C06CD4443.jpeg How ace right I added the creative mono and atp for obvious reasons, the ala will be excellent as a gda pre workout etc.

    The detox will also be incredible. 45 each gonna run one bottle a month basically forever. Way worth the money for value and health.
     

    Attached Files:

    Gav and huntingground like this.
  3. Fatbrah

    Fatbrah TMuscle Fatministrator Top Contributor

    Messages:
    43,756
    Likes Received:
    74,416
    On ket and coke
    Cant rate these animos enough

    Wut
     
    SeasideSCP, Gav, milner575 and 3 others like this.
  4. FATBOY

    FATBOY Age is just a number Competitor

    Messages:
    951
    Likes Received:
    690
    looking loads better mate think what you could do if you was eating meat :)
     
    Robbie likes this.
  5. Max

    Max Competitor

    Messages:
    4,988
    Likes Received:
    3,755
    Lol I find a vegan diet more effective for muscle gain. Seriously.
     
  6. Max

    Max Competitor

    Messages:
    4,988
    Likes Received:
    3,755
    Had a day off gym.

    Hours cardio this morning nailing the new bird tho was dripping in sweat so all good.
     
    Gav and JANIKvonD like this.
  7. Fatbrah

    Fatbrah TMuscle Fatministrator Top Contributor

    Messages:
    43,756
    Likes Received:
    74,416
    Nailing new bird coke and ket all done by 9am

    Good shit
     
    Gav, Robbie, JANIKvonD and 1 other person like this.
  8. JANIKvonD

    JANIKvonD JandirTheJandirHandler Top Contributor

    Messages:
    11,113
    Likes Received:
    20,583
    in4 pics of new bird
     
    Max and Fatbrah like this.
  9. TBLifter

    TBLifter Top Contributor

    Messages:
    2,392
    Likes Received:
    3,420
    Or the ex she was gorgeous
     
    Max likes this.
  10. Max

    Max Competitor

    Messages:
    4,988
    Likes Received:
    3,755
    0494093A-B5FF-4BF3-A226-3C4F66E1ACB4.jpeg
     
    JANIKvonD, JB, Robbie and 3 others like this.
  11. Fatbrah

    Fatbrah TMuscle Fatministrator Top Contributor

    Messages:
    43,756
    Likes Received:
    74,416
  12. Max

    Max Competitor

    Messages:
    4,988
    Likes Received:
    3,755
    Lol we didn’t do any in the end. Thought about it.
     
    Fatbrah likes this.
  13. Max

    Max Competitor

    Messages:
    4,988
    Likes Received:
    3,755
    Did legs today went down like this if I remember right.

    Squat thorax Mobility
    Down dog
    Pike pancake mobility

    Over head squat working depth
    Front squat working form
    Back squat repping

    Did 40/60k on them 15 reps ect was nice

    Then I did some taekwondo lunge kicks for mobility.

    After split training.

    Leg was suffering after extra codeine required. But happy mobility is getting back. All about doing enough but not too much.
     
    Gav and JB like this.
  14. Max

    Max Competitor

    Messages:
    4,988
    Likes Received:
    3,755
    Another week gone by.

    Got an ear infection. Meant to be raving too painful. Slept all day it’s shit.

    Recent pic tho 7F6F44A1-9DD1-49A9-B3C8-F4BADF2DA076.jpeg
     
    Gav likes this.
  15. Gav

    Gav Full Member

    Messages:
    362
    Likes Received:
    332
    Eey up Max,
    You have my sympathy with your ear infection, I used to suffer bad with these as a kid, to anyone not had one it's like having toothache in ur ear, fvkin murder,

    BTW Max, nice bird, your current squeeze or d ex???
     

Share This Page