1. TMuscle acknowledges the use of AAS (anabolic and androgenic steroids) POMs (prescription-only medicines) and other performance-enhancing substances in bodybuilding today. It aims to provide reliable information on their safe administration, side effects and dangers.

    TMuscle does not approve or support the unlawful supply, possession or use of any drug.

    Members may report and describe factually their experiences with AAS and brands of AAS and POMs.

    Members may not offer to supply or facilitate the unlawful supply of AAS, POMS or other controlled drugs on TMuscle or its messaging systems.
    Dismiss Notice

Question For Noel

Discussion in 'Anabolic Steroids & Prohormones' started by DeletedMem15072, Dec 29, 2021.

  1. Rob O’tren

    Rob O’tren Full Member

    Messages:
    2,464
    Likes Received:
    1,079
    Muay Thai is sold mate especially if proficient in BJJ. Cop a few elbows in the face then taken down for some ground n pound they soon don’t want to know:rofl:
     
    Big Balls likes this.
  2. Big Balls

    Big Balls Top Contributor

    Messages:
    1,620
    Likes Received:
    713
    Yeah i mean Thai boxing is definetly hardcore. Not slagging it off. It´s more the Man behind the style.
    you can teach a Coward all day long but if he has no heart..won´t help.
     
    Rob O’tren likes this.
  3. Big Balls

    Big Balls Top Contributor

    Messages:
    1,620
    Likes Received:
    713
    anyway me & tony are having a square go. ;):lol:
     
  4. Mersey Muscle

    Mersey Muscle Full Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    175
    You don't know very much about fighting then do you. No experience. Gypsy brawler. Army dingbat. Cue Tony haha
     
    Last edited: Jan 12, 2022
    TONY FERGUSON likes this.
  5. Big Balls

    Big Balls Top Contributor

    Messages:
    1,620
    Likes Received:
    713
    Mate trust on this. I am not needing any Krav maga. Nothing wrong with training and stuff but just don´t get it into your head you are fucking bruce lee.
     
  6. AnimalLifter

    AnimalLifter Full Member

    Messages:
    876
    Likes Received:
    418
    get your Estrogen levels checked laaaa haaha
     
    Mersey Muscle likes this.
  7. Mersey Muscle

    Mersey Muscle Full Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    175
    I'm not a fighter, but if you think Ex Army Queensbury Rules are going to make you win a punching session with a proper fighter, you're off your head mate and deluded haha
    Trust you? No thanks mate haha
     
    TONY FERGUSON likes this.
  8. Rob O’tren

    Rob O’tren Full Member

    Messages:
    2,464
    Likes Received:
    1,079
    Exactly this. Not guts no glory.
     
    Big Balls likes this.
  9. Big Balls

    Big Balls Top Contributor

    Messages:
    1,620
    Likes Received:
    713
    Death before Dishonor ----:thumb:
     
    Rob O’tren likes this.
  10. Rob O’tren

    Rob O’tren Full Member

    Messages:
    2,464
    Likes Received:
    1,079
    Pull up a sandbag I’m a grumpy old tiger :rofl:
     
    Big Balls likes this.
  11. Big Balls

    Big Balls Top Contributor

    Messages:
    1,620
    Likes Received:
    713
    fucking feeling well árd now.. couple of rounds on the Bob Dummy me thinks :laugh:
     
    Rob O’tren likes this.
  12. Rob O’tren

    Rob O’tren Full Member

    Messages:
    2,464
    Likes Received:
    1,079
    I got a 100kg leather heavy bag:thumb:
     
    Big Balls likes this.
  13. Rob O’tren

    Rob O’tren Full Member

    Messages:
    2,464
    Likes Received:
    1,079
    Give it hell man!!
     
  14. Big Balls

    Big Balls Top Contributor

    Messages:
    1,620
    Likes Received:
    713
    gonna leather the kunt... :rofl:
     
    Rob O’tren likes this.
  15. Mr mac

    Mr mac TM Health & Safety officer Top Contributor

    Messages:
    6,226
    Likes Received:
    7,740
    I like that question for Noel thread has 23 pages and no reply from Noel