Do you feel your age?

Discussion in 'General Chat' started by Rudedog, Dec 16, 2014.

  1. Rudedog

    Rudedog Senior Member

    Messages:
    4,960
    Likes Received:
    1,767
    Some peple I work with and know are already fat, unfit, dressing like 40-50 year olds.


    Even started growing my hair back not as thin as I thought.


    Don't get people who hate there birthdays after a certain age. I'm gonna have a great day.


    You think your gonna get old and get into that mindset then Boom it's gonna hit you before your time..


    All those fuckers will be eating my dust!! As I lift weights and embrace every birthday till I'm fuckin 80 odd years old!
     
    #1
  2. dirtyvest

    dirtyvest Moderator

    Messages:
    14,782
    Likes Received:
    4,269
    When I wake  p first thing I feel 10 years older... once I get going I feel half my age (and still act it most the time).

    Still hate getting older tho but then I am in my 40s
     
    #2
  3. GymRatGresham

    GymRatGresham Elite Member

    Messages:
    1,077
    Likes Received:
    412
    Compared to people my own age I feel older.


    But at times I still feel 22.
     
    #3
  4. mattyb009

    mattyb009 Elite Member

    Messages:
    5,420
    Likes Received:
    1,352
    Na I don't feel 28 or act it. Dunno how old I am in my fucked up little world but then again I don't care either, I'm happy.

    Working Nights is getting the better of me. As is Tramadol actually, this is a habit I must kick in the new yea as its getting out of control.
     
    Last edited by a moderator: Dec 16, 2014
    #4
  5. warmachine

    warmachine UGM Sponsored Athlete

    Messages:
    526
    Likes Received:
    133
    i am 36 and dont feel it and am always told i dont look it. certainly helps that i am a big kid really but in a good way. one of the reasons i took up acting.
     
    #5
  6. Wal

    Wal Elite Member

    Messages:
    179
    Likes Received:
    59
    Physically feel older, I guess - not that I really know what a 31 year old should feel like physically. Mentally much younger - I can gauge that cost I still feel like I did at 21.
     
    Last edited by a moderator: Dec 16, 2014
    #6
  7. Deadpan

    Deadpan Elite Member

    Messages:
    629
    Likes Received:
    270
    Def feeling 40+ especially since the temp dropped. Very simple tasks always seem to come with sound effects now

    Tying shoelaces is a long drawn out procedure that leaves friends asking why I'm out of breath
     
    #7
  8. Pip

    Pip Elite Member

    Messages:
    9,345
    Likes Received:
    2,310
    Feeling the little aches and bumps a bit more but no dont feel my age 35.
     
    #8
  9. hybrid

    hybrid Elite Member

    Messages:
    436
    Likes Received:
    74
    As above tbh, mid thirties not proving too bad so far.
     
    #9
  10. Rudedog

    Rudedog Senior Member

    Messages:
    4,960
    Likes Received:
    1,767
    That was always a good indicator of a bulk gone too far for me.
     
    #10
    Grimnir likes this.
  11. Clubber Lang

    Clubber Lang Elite Member

    Messages:
    5,918
    Likes Received:
    1,227
    im 34 and TBH i have to really think how old i am when asked sometimes lol

    dont feel 34, have some injuries, knee/knees, but ive kinda always had them since i was young so at the moment my ages isnt something i think about.

    i just wonder what age i'll be when my tits drop south and my belly turns into a gut lol
     
    #11
  12. Irish Beast

    Irish Beast Moderator

    Messages:
    9,983
    Likes Received:
    2,538
    Recently I feel like I've aged 10 years in a few months. Constant stress and massive weight gain have left me sleep deprived and very unfit. I'm scared to think how I will look in the new year! Definitely another diet in the offing. Just love my after work drinks to chill out. Go nearly every day now!
     
    #12
  13. tomlet1

    tomlet1 Elite Member

    Messages:
    4,540
    Likes Received:
    1,214
    Feel much older.


    Then again ive lived on my own since 16 and started working 60 hours a week at 18-19, got married at 21 lmao. So no suprise really.


    Havnt really had much time to feel 'young' lol.
     
    #13
  14. Rentaghost

    Rentaghost Moderator Staff Member

    Messages:
    12,126
    Likes Received:
    5,754
    Don't look it, only Feel it after nights or hungover!


    I'm in my prime atm and tbh I'm the happiest I've Felt in years! Couple of things I need to fuck off and I'll be burden free by march!


    Can't fucking wait, I can get back to living! Got plenty of self improvement going on in the meantime
     
    #14
  15. Sprite Goblin

    Sprite Goblin Senior Member

    Messages:
    634
    Likes Received:
    180
    Nah... 32 going on 22 and loving it.... Then I see myself in the mirror and wonder who the old guy is.... I still look younger than 32, but considering I look into it still expecting to see the 20yr old me, it brings me back to the real world, where I am not an immortal
     
    #15